Uvjeti poslovanja

Općenito

Ovi Opći uvjeti poslovanja utvrđuju postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije i sl., proizvoda koji su naručeni od strane Naručitelja putem web stranice www.stella-floris.hr, putem telefona ili e-maila.

Prodavatelj zadržava pravo promjene ovih Općih uvjeta poslovanja u bilo kojem trenutku (uvjeta kupnje) te ne odgovara za gramatičke i ostale greške koje se mogu javiti u nazivima ili opisu proizvoda.

Prodavatelj

STELLA FLORIS  d.o.o., Odvojak M. Kovača 2, Strahoninec, 40000 Čakovec, OIB: 09265536633,  MBS: 01357166, upisano u registar Trgovačkog suda u Varaždinu,   žiro-račun otvoren kod ERSTE&STEIRMAKRISCHE BANK d.d, IBAN: HR5724020061100586416, PRIVREDNA BANKA ZAGREB d.d. IBAN: HR7123400091116014991, ADDIKO BANK d.d. IBAN: HR5225000091101387370, temeljni kapital: 318.000,00 Kuna (42.205,85 euro) , uprava: Mladen Kuček, direktor,  telefon: 098/9020 615 , e-mail: [email protected] .

Proizvodi prikazani na www.stella-floris.hr  smatraju se katalogom proizvoda te se ne smatraju ponudom za sklapanje ugovora, nego samo pozivom da se učini ponuda prema ovdje objavljenim uvjetima.

Naručitelj

Naručitelj je svaka poslovno sposobna osoba koja može izvršiti narudžbu, putem web stranice www.stella-floris.hr , putem telefona ili e-maila.

Troškove uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora snosi Naručitelj.

Naručitelj snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom procesa naručivanja.

Naručivanjem proizvoda s ove stranice Naručitelj prihvaća sljedeće trenutno važeće uvjete Opće uvjete poslovanja.

Točnost sadržaja / izgled proizvoda (biljaka)

Na web stranici www.stella-floris.hr  uvijek nastojimo što točnije prikazati proizvode, opise, fotografije i cijene prikazanih proizvoda.

Unatoč našim nastojanjima, mogu se dogoditi određene pogreške ili netočnosti odnosno da neke proizvode nemamo u stvarnosti dostupne.

Također, biljke (sadnice) odnosno njihov izgled nikako ne može biti jedinstven te ovisi o godišnjem dobu i uvjetima uzgoja.

Cilj prikaza fotografija na www.stella-floris.hr  koje mogu prikazivati odraslu biljku, cvijet, plod i sl., je prikazati kako odrasla biljka može izgledati ukoliko se održava na pravilan način te uzgaja u uvjetima uzgoja koje biljka zahtijeva.

Također, prikazom određenih fotografija prosječnih primjeraka sadnica nastojimo prezentirati kako sadnice izgledaju u određenom trenutku/periodu tijekom godine , kako bi Naručitelj mogao uz prosječna znanja o biljkama procijeniti izgled sadnice u svakom godišnjem dobu.

Izgled sadnica može varirati u zavisnosti od vrste (npr. (listopadne biljke gube list u zimskom periodu) te su ponekad moguća oštećenja na listovima i ostale prirodne nepravilnosti.

Prikazi fotografija prosječnog predstavnika sadnice (studijske fotografije) i fotografija odraslih biljaka mogu odstupati od stvarne nijanse i boje, uslijed uvjeta fotografiranja, postavki fotografskog uređaja i sl..

Također, podešenost i karakteristike uređaja koji prikazuje fotografije (monitor, tablet, mobilni uređaj), mogu utjecati na prikaz stvarnih nijansi i boja na fotografijama.

Dostupnost proizvoda

Činjenica što su proizvodi (sadnice) prikazani na www.stella-floris.hr  ne znači da su isti dostupni za isporuku, a ponajviše zbog osjetljivosti samih sadnica koje su živa bića, te zbog činjenice da sam transport biljaka predstavlja rizik (vremenske nepogode i sl.).

Pakiranje proizvoda

Kontejnirane sadnice (već posađene u posude), moguće je čuvati duži period u originalnim posudama (kontejnerima, “pitarima”), dok se ne odlučite za sadnju, uz redovito zalijevanje naravno, a i takve kontejnirane sadnice kupci mogu saditi tijekom cijele godine.

Cijene

Sve cijene su prikazane u EUR-ima. U cijene je uračunat PDV.

Plaćanje

Proizvode na www.stella-floris.hr  možete plaćati:

  • prilikom uručenja paketa (plaćanje prilikom pouzeća) ili
  • direktnom bankovnom transakcijom – plaćanjem iznosa na transakcijski račun koji ćemo vam poslati putem e-mail-a

Plaćanje prilikom pouzeća

    Naručenu robu za koju je Naručitelj kao način plaćanja odabrao plaćanje prilikom pouzeća,  Naručitelj obavlja prilikom uručenja paketa, gotovinom/novčanicama ili kartičnim plaćanjem (karticama koje podržava poštanski poslužitelj) odnosno drugim načinima plaćanja koje podržava poštanski poslužitelj prilikom uručenja paketa, ukoliko su takva plaćanja podržano od strane od strane poštanskog poslužitelja.

    Plaćanje na transakcijski račun

    Ukoliko je kao način plaćanja izabrano plaćanje na transakcijski račun, plaćanje za naručene proizvode Naručitelj obavlja na transakcijski račun Prodavatelja tek nakon što Prodavatelj putem e-maila pošalje sve potrebne podatke za uplatu.

    Uvjeti isporuke i dostava

    Pakiranje sadnica i pripremanje sadnica za slanje obavlja se netom prije slanja, kako bi se maksimalno očuvala svježina sadnica.

    Prilikom preuzimanja paketa, Naručitelj na licu mjesta provjerava stanje zaprimljenih sadnica kako bi utvrdio eventualna oštećenja

    Proizvode (sadnice) šaljemo renomiranim dostavim službama (GLS, HP express  i sl.), koje ipak pri dostavi mogu angažirati za određena područja (otoci i sl.) treće poštanske poslužitelje.

    Proizvode možete i osobno preuzeti u našem rasadniku, Putjane bb, Čakovec (uz prethodnu najavu i dogovor oko termina preuzimanja),

     Odgovornost za materijalne nedostatke proizvoda

    Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske i Zakona o zaštiti potrošača.

    Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca (trenutak predaje stvari u posjed kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane kupca, a koja nije prijevoznik), bez obzira je li mu materijalni nedostatak bio poznat. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ukoliko su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

    Naručitelj je dužan pregledati primljene proizvode/sadnice te o vidljivim odnosno skrivenim nedostacima obavijestiti Prodavatelja u rokovima određenim Zakonom o obveznim odnosima.

    Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka, Naručitelj koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o nedostatku može od Prodavatelja:

    1. zahtijevati uklanjanje nedostatka,
    2. zahtijevati predaju druge stvari bez nedostatka (zamjena),
    3. zahtijevati sniženje cijene,
    4. izjaviti da raskida ugovor.

    U slučaju da su naknadno pojavljeni nedostaci posljedica nestručnog uzgoja, zakašnjele sadnje, nedovoljnog održavanja i drugih nestručnih postupanja Naručitelja, Prodavatelj ne snosi odgovornost.

    Pravo na povrat nenaručenih proizvoda (sadnica)

    Naručitelj ima pravo na povrat proizvoda koje nije naručio, s time da proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnom pakiranju s priloženom kopijom ili originalom računa te svim pratećim deklaracijama.

    Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.

    Pravo na podnošenja prigovora (zaštita potrošača)

    Sukladno Zakona o zaštiti potrošača  obavještavamo, Naručitelj (potrošač) svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljenu robu, pruženu uslugu ili poslovanje trgovca s potrošačem mogu izjaviti putem prigovora.

    Prigovore možete podnijeti:

    • putem pošte:STELLA FLORIS  d.o.o., Odvojak M. Kovača2, Strahoninec, Čakovec ili
    • elektroničke pošte – [email protected]

    Na prigovore ćemo odgovoriti najkasnije u zakonskom roku od 15 dana, no potruditi ćemo se to učiniti i prije.

    Zaštita osobnih podataka

    Naručivanjem putem web stranice www.stella-floris.hr, putem telefona ili e-mail-a   dajete suglasnost da Prodavatelj, STELLA FLORIS  d.o.o. i njegovi poslovni partneri prikupljaju, obrađuju te međusobno prosljeđuju i razmjenjuju podatke navedene u  obrascu narudžbe u mjeri potrebnoj za realizaciju ugovornog odnosa odnosno isporuku naručene robe.

    Naručitelj putem web stranice www.stella-floris.hr  u svakom trenutku može povući svoju suglasnost za raspolaganjem i obradom podataka. Povlačenjem suglasnosti u cijelosti korisnički račun Naručitelja, a njegovi osobni podaci bit će obrisani. Na vlastiti zahjev, naručitelj  u svakom trenutku, može zatražiti brisanje svojih osobnih podataka iz baze telefonskim putem ili putem elektroničke pošte, a STELLA FLORIS d.o.o. obavezuje se zaštititi osobne podatke Naručitelja tako da prikuplja samo osnovne podatke koji su nužni za ispunjenje obveza. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su potrebni za obavljanje posla.

    Autorska prava

    Svi sadržaji objavljeni na stranici www.stella-floris.hr i pripadajućim podstranicama u vlasništvu su STELLA FLORIS d.o.o.

    Svako neovlašteno preuzimanje, objavljivanje i mijenjanje sadržaja sa spomenute domene nije dopušteno.

    Ako korisnik stranica STELLA FLORIS  d.o.o. želi koristiti materijale sa spomenute stranice u promidžbene svrhe (objave na blogu, portalu, novinama, web stranicama itd.), slobodan je to učiniti uz navođenje izvora.

    Mjerodavno pravo, rješavanje sporova

    Za sve što nije regulirano ovim Općim uvjetima poslovanja primjenjuju se odredbe Zakona o obveznim odnosima i pravo Republike Hrvatske. Sve sporove iz ovog Ugovora ugovorne strane pokušat će riješiti sporazumno. Svi sporovi ili zahtjevi koji mogu nastati, kao posljedica korištenja ovih Internetskih stranica, u vezi s ovim Općim uvjetima poslovanja ili u vezi s njihovim provođenjem, u nadležnosti su suda u Varaždinu, uz primjenu mjerodavnog materijalnog hrvatskog prava. Izričito se isključuje Konvencija UN-a o međunarodnoj prodaji robe.

    Mjesto ispunjenja isporuke i plaćanja je sjedište Prodavatelja, čak i onda ako se primopredaja dogovorno izvrši na nekom drugom mjestu.

    Sukladno Direktivi o alternativnom (izvansudskom) rješavanju potrošačkih sporova od 21.5.2013., diljem cijele EU, sporove vezane uz online kupnju moguće je i riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje odnosno na ovom linku: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm.

    To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda, itd.), svoj prigovor na brz i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

    Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

    Kontakt za informacije

    Za sva pitanja vezana uz sadnju, uzgoj i proizvode kontaktirajte nas na [email protected]

    Za sva ostala pitanja vezana uz prigovore potrošača, reklamacije, zamjene te odnos Naručitelja i Prodavatelja, molimo kontaktirajte nas na mail adresu [email protected].